sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Sunnuntaina



Päivänasuksi tämän päiväiseen huutokauppaan valitsin uutukaisen mekkoni, jonka ostin viime viikkoiselta Porvoon matkaltani. Minullahan on tuo sama mekko myös tummempana. Koska keväänodotukseni alkaa heti joulusta selvittyäni, päädyin mekossakin jo tuohon vaaleampaan väritykseen, kevään kunniaksi.

Edellistä mekkoani olen käyttänyt todella paljon, mutta luulenpa tästä tulleen jo suosikkini. Asuun sopii hyvin valkoiset Uggit, joilla voi mainiosti lompsia näillä puhtaan valkoisilla pakkashangilla pelkäämättä niiden likaantuvan.

Huutokaupasta sain mukaani kristallisen kannun, muutaman hopeisen lusikan ja sokeriottimet. Lisäksi olen pienen, sievän tinakannun onnellinen omistaja. Hyvä reissu siis.

Ilokseni huomasinkin sen sadantonnin menneen rikki. Kiitokseksi käynnistänne täällä, lupaan huomenna laittaa pystyyn kunnon arpajaiset. Palataan siis siihen. Nyt kutsuu Pohjolan ritari Arn, joka on täysin valloittanut sydämeni.

Iloa ja valoa, Noora

15 kommenttia:

LeenaJohanna kirjoitti...

Kaunis mekko.
Sopii sinulle täydellisen hyvin ja nuo kengät kruunaa asun.

Kivaa ekaa tanmikuun viikkoa<3

Terhi kirjoitti...

Kiva mekko! ja ihanat UGGit. Mulla on kamelinväriset lyhyet UGGit ja nyt odottelen postissa tulevaksi just tuollaisia napillisia ja pitkävartisia, mutta harmaita. Toivottavasti tilaus saapuu pian :)

Ihania talvipäiviä sinne ja hyvää alkanutta vuotta!

Kaaponkammari kirjoitti...

Kaunis blogi sinulla, löysin tänne ihan ensimmäistä kertaa. Sinulla on oma ihana tyyli, joka näkyy niin vaatteissa kun kodissasikin.

Minulla on tummanruskeat uggit ja olen todella tykännyt. Tänään olin laskettelurinteen juurella vauvan kanssa ja kaksi poikaa lasketteli, eikä varpaita paleltanut.

Noora kirjoitti...

LeenaJohanna: Kiitos! Yksinkertainen mekon olen todennut loistavaksi vaatteeksi. Laadukas kolttu!
Iloisia talvipäiviä!

Terhi: Tykkään niin kovasti paljon niin mekosta kuin Uggeistakin. Niitä mulla on kolmet ja muita talvikenkiä en juuti käytä. Tosin yhdet ovat hiihtämistä varten, sen verran isot ovat.
Mukavia lumileikkejä teille!

Kaaponkammari: Hassua, juuri kun tätä kirjoitan, lapset huutavat laittamaan Kaapon näkymään!
Minä kuljeskelen kotona paljasjaloin ja usein ne uggit sujahtaa ihan paljaaseen jalkaan uloslähtiessä. Lammasvuorella tarkenee hyvin.
Hyvää vuodenalkua sinulle ja kiitokset sanoistasi. Tulethan toisenkin kerran vierailulle!

Piia kirjoitti...

Noniin, nyt sulla on sitten jo valkoinen :)
Minulla on se vaalea!!!

Satu kirjoitti...

Mekko on IHANA, niin kuin on kantajasakkin :) Mistä se olikaan? Siis mekko...;) Pirtsakkaa alkanutta vuotta sinne!

Anne kirjoitti...

Iihana mekko <3 Kuulisin myös mielelläni mistä mallistosta se on.

Mulla on samat neulos-Uggit ja olen pessyt ne kylmänviileesti vastoin kaikkia pesusuosituksia pesukoneessa :-) Eivätkä mikskään menneet, puhdistuivat vaan.

Sari kirjoitti...

Kiva, ettei tarvinnut tyhjin käsin kotiin lähteä. Minä en ollut oikein iskussa vielä tämän flussani jäljiltä, eikä tällä kertaa muutenkaan ollut kovin paljon oman näköistä tavaraa tarjolla. Äiti oli iloinen pikkupöydästään, joka oli kuin tehty sille ajateltuun paikkaan eli ei turha reissu meillekään. :)

Arpajaisia odotellen...

Noora kirjoitti...

Piia: Apua, ostinko mä nyt SAMANLAISEN?! Oletko omaasi ollut tyytyväinen? Kuulin, että mekkoja oli myyty muitakin kirjoitukseni jälkeen. :)

Satu: Voi kiitos! Se on Våga-kaupasta Porvoosta Ewa i Vallan mekko. Voin lämpimästi suositella! Iloa alkaneeseen vuoten myös sinulle!

Amelia: Mekko on siis Ewa I Vallan, mutta en tiedä siitä muuta kuin, että kiva on! Varmaankin saat lisätietoa Våga-kaupasta jos haluat. Mekon voi pestä 6-kympissä ja laittaa kuivaajaan. euraavaksi pesen siis Uggit. Kiitos vinkistä!

Pitsinenäliina: Ei sovi tälle luonteenlaadulle, että pitäisi jostain tyhjin käsin poistua...:) Hyvä, että äitisi oli tyytyväinen, se olikin oikein sievä pöytä!

Arvonta alkaa ihan kohta kun vain kerkiän pilliin puhaltamaan...!

Miia/ Rajalan tupa kirjoitti...

Ihanat ugg:t nämäkin. Mä menin tilaamaan ne tumman ruskeat missä on niitä nappeja sivussa, aivan ihanat mutta liian pienet vaan menin tilaamaan. Eli kuulutan vielä tässäkin jotta

JOS JOLLAKIN TARVETTA 38 KOKOISILLE UGG:LLE NIIN SPOSTIA MULLE VAAN.

Noora kirjoitti...

Voi harmi Miia, että eivät sopineet jalkaan. Minullakin on kaapissa yhdet harmaat neulosuggit kokoa 41. (oli pakko saada, eikä silloin ollut pienempiä)ETTÄ JOS JOKU KAIPAILEE!!! Muuten jatkan hiihtämistä niillä...

Piia kirjoitti...

Ei ole samanlainen vaan mulla on just se kolmas vaihtoehto. Mekko on ihana, olisi vaan pitänyt tilata se xs, ompelijani siis pienensi sitä;) mutta kaikille tiedoksi jos tilaa sen niin koot on isoja.

Piia kirjoitti...

Niin eikös tuo ole sinulla se valkoinen?

Wilhelmiina kirjoitti...

Oi kuinka kaunis tunika.
Mukavaa viikkoa!

Noora kirjoitti...

No, onpahan hyvä Piia, että me ei sentään samanlaisissa kuljeta sinä siellä ja minä täällä:)! Minäkin otin nyt pienemmän koon mekosta, toisaalta mekko on sen mallinen ja tyylinen, että sopii myös "roikkuvana ja rennon löysänä."

Ja Wiltsulle kiitos ja aurinkoisia hyvänmielentoivotuksia!