sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Nyt se löytyi...



Viimeinkin olen löytänyt täydellisen värivoiteen itselleni. Riittävän peittävä, mutta silti kevyt on tämä Diorin Nude näin muutaman käyttökerran perusteella. Koska suurimman osan ajastani tällä hetkellä vietän kotona, haluan meikkivoiteen olevan ohut ja antavan luonnollisen lopputuloksen. Vaikka olenkin vain kotona, käytän kevyttä ehostusta miltein päivittäin ihan vain itseni takia ( mutta ehkä myös toisten tähden ).

Tasaisen lopputuloksen saan aikaan myös siveltimellä, jota en levittämiseen ole aikaisemmin käyttänyt. Ammattitaitoinen myyjä sitä suositteli sienen sijaan. Hän löysi minulle myös oikean värisävyn, joka antaa hivenen väriä tälle kalvenneelle talvi-iholle. Lisäväriä saan myös aurinkopuuterista, mistä en ikinä luopuisi.

Auringosta puheenollen, meillä sunnuntaita vietetään kauniissa paisteessa. Tuo valtava lumimäärä näyttää niin upealta tässä valossa. Kevättä kohti mennään ja pian kasvot saavat väriä muualtakin kuin purkista. Mutta nautitaan nyt tästä rauhallisesta sunnuntaista.

Iloa ja valoa, Noora

6 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Tuo on kyllä aika ihana tuote, itselläni myös ollut käytössä. Ainut mikä siinä minun kohdalla kävi, oli vähän liian kalpea värisävy. Muutenkin kun olen tosi vaalea ihoinen, josta aina myyjät jaksaa mainita, tarvitsisin myös hieman väriä meikkivoiteeseen. Tuntuu et en koskaan löydä ammattitaitoista myyjää, joka osaisi valita juuri passelin sävyn minulle.

Noora kirjoitti...

Myyjät aina tosiaan suosittelevat liian kalpeaa sävyä. Juuri siksi minä sanoinkin, että otan seuraavan, astetta tummemman. Mulla osui just nappiin, eikä ole yhtään keltainen sävy. Nähdään!

Marja kirjoitti...

Jaahas, kai tuo on pakko käydä kotiuttamassa kun niin monet sitä kehuu :) Mulla taisi olla joskus joku testeri tuosta mutta silloin unohdin asian.. Olen maailman huonoin käyttämään värivoiteita - nyt olen ihan huomaamattani käyttänyt koko syksyn ja talvenkin Lumenen kevyttä värillistä päivävoidetta (mikä lie onkaan nimeltään).. käytän sitä yleensä kesäisin :)

Aurinkoista alkanutta viikkoa sinne suunnalle!

Noora kirjoitti...

Mielestäni tuo tuote on kyllä kokeilemisen arvoinen. Uskon, että tykkäät, vähän peittävämpi kuin värillinen päivävoide.

Mua harmittaa kun myöhästyin teidän huutokaupasta, olisi ollut suloisia vaatteita tarjolla!

Aurinkoa myös sinne!

Taikku kirjoitti...

Loistotuote on myös Guerlainin Parure meikkivoide tai sen uudempi vielä kosteuttavampi versio Lingerie (toivottavasti muistin miten kirjoitetaan:)), kannattaa kokeilla!

Noora kirjoitti...

Hei Taikku, mielelläni otan vinkkejä vastaan, kiitos siis! Tuo kostettavaversio kuulostaa näin talvella ehdottomasti kokeilemisen arvoiselta.