perjantai 3. joulukuuta 2010

Uusin Molly


Minun on pitänyt näyttää tämä Tampereen ostokseni jo aikoja sitten. Tunika on kuitenkin ollut niin kovassa käytössä, että aina se on ollut joko pidossa tai pyykissä tai odottamassa silittämistä. Mutta nyt se on tässä!

Käytin Selman puolivuotiskuvassa Tampereella samassa kuvaamossa missä muutkin lapset on kuvattu. Kuvausmatkalle pääsin kuitenkin lähtemään hyvissä ajoin, joten minulla oli aikaa kierrellä kauppoja. Katsastin Stockan joulujutut, moikkasin Virpiä ja ihastelin Kukkaikkunassa.

Oudon tunnelman vallitessa työnsin nukkuvaa lasta vaunuissa kaupasta toiseen. Kaikki oli niin tuttua ja kaikki oli ennallaan. Oli täysin luontevaa moikkailla tuttuja työkavereita aivan kuin olisimme viime viikolla juuri nähneet. Olisin voinut ihan hyvin hypätä bussiin ja ajaa kotiin.

Kuvat Selmasta onnistuivat hyvin ja mikä tärkeintä kävin myös Miiran luona keskustan Putiikissa. Odd Mollyja oli taas ihana valikoima, ja päädyin tuohon ylläolevaan. Tunikan väri, johon olen suorastaan jumittunut, tulee aika hyvin esiin tuossa salamalla otetussa kuvassa. Malli on kiva ja kirjailut suloiset.

Olen käyttänyt paitaa paljon ja ostokseeni olen erittäin tyytyväinen. Putiikissa olisi ollut kaiken muun lisäksi myös ihana Mollyn pipo, jota en kuitenkaan sillä hetkellä raaskinut ostaa. Että jos joko Miira tai Joulupukki luette tämän, voisin lisätä sen listalleni. Löytyisiköhän sitä vielä? Täytyy kilauttaa kaverille...

Iloista pikkujouluviikonloppua!

Iloa ja valoa, Noora


2 kommenttia:

Tarleena kirjoitti...

Kaunis tunika... Ja väri sopii sinulle tosi hyvin. Minulle ei sitten ollenkaan, koitin Berryä tässä värissä ja kadotin sen mukana kaikki omat värini... Kummallinen ilmiö, kun mielestäni tämä puuteriroosa on yksi tyylikkäimmistä väreistä mitä on. Täytyy pitäytyä punaisessa, se ei vie värejä.

Hyvää joulunodotusta Huldan huoneeseen!

Noora kirjoitti...

Hei Tarleena, punainen onkin taas aivan sinun värisi.

Mukavaa joulunodotusta myös sinulle!