tiistai 24. marraskuuta 2009

Täällä ollaan!



Hei kaikille ihanille ihmisille! Olen saanut huolestuneita viesteja ja puheluita ympäri Suomea. Kiitos teille kaikille, täällä ollaan ihan kunnossa- hieman taukoa tästä maailmasta olen vain pitänyt. Nyt kuitenkin ajattelin palata takaisin.

Viikonloppuna meillä aloiteltiin joulunviettoa. Lasten kanssa leivoimme pipareita neljän sukupolven voimin. Otimme vastaan kaupunkiin saapuneen Joulupukin, mikä todistettiin ihan paikallisessa lehdessäkin. Ja sunnuntaina ihanassa aurinkoisessa säässä vaelsimme tonttujen kanssa Kenkäveron pappilan lastentapahtumassa, pääsimme myös hevosajelulle yhdessä pukin kanssa.

Iltaisin meillä lueskellaan lelulehtisiä kilpaa ja laulellaan joululauluja omin sanoituksin. Viikonloppuna myös toin sisälle pikkukuusia, jotka saivat valot koristeekseen. Lisäksi olen vaihtanut punaista tunnelmaa tekstiileihin ja Nisset ovat päässeet istumaan sohvallemme. Esillä on myös punaposkisia omenoita ja polkkakeppejä. Pian kannan myös mieheni Pikkumummon vanhan maton olohuoneeseemme.

Ensi viikonloppuna vietämme perheen ja suvun kanssa perinteisiä pikkujouluja. Tänä vuonna olen ajatellut rauhassa nautiskella jouluntunnelmasta jo hyvissä ajoin. Olen laatinut lahja- ja tehtävälistoja ohjeiden mukaan. Koska laatikot ovat lähes valmiina pakkasessa odottamassa aattoa, on minulla hyvää aikaa kierellä myyjäisissä ja nautiskella lasten tavoin joulun tunnelmasta!

Iloa ja valoa, Noora

6 kommenttia:

Piia kirjoitti...

Hyvä että palasit! Kaipasinkin jo juttujasi.

Mukavaa pikkujoulua!

Minä lähdenkin oikein pikkujouluristeilylle ;) en olekaan ollut laivalla sitten kahdeksaan vuoteen...

Ulla kirjoitti...

Tervetuloa takaisin :)
Ihanaa ja tunnelmallista Joulun odotusta Teidän koko perheelle.

-Ulla

Noora kirjoitti...

Kiitos tytöt!
Piia, konvehtejako sieltä lähdet hakemaan...?

Jonna kirjoitti...

Ihanaa, että olet palannut. Oli jo ikävä. Kuulostaapa rauhaiselta joulun odotukselta. Meillä on viikonloput menny synttärihulinassa. Yhdet piparit ollaan kuitenkin ehditty paistaa. Tunnelmallista pikkujoulua!

Elina kirjoitti...

Kiva kuulla sinusta:-)

Mukavaa ja rentouttavaa pikkujouluja teille.

P.s. Ihana valokranssi teidän ovessanne

Pauliina kirjoitti...

Kiva kun olet tullut takaisin :) Täällä olen itsekin viettänyt piiiitkää blogitaukoa, mutta joulu inspiroi kovasti taas kuvailemaan!

Mukavalta kuulostaa teidän joulun odottelu; mikäs sen mukavampaa kun viettää aikaa rakkaittensa parissa, nautiskellen!